Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Current Methods of Data Gathering by Automated Systems in Assisted Retail

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F17%3A43912772" target="_blank" >RIV/62156489:43110/17:43912772 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.kpcbe.cz/images/CONFERENCE_PROCEEDINGS.pdf" target="_blank" >http://www.kpcbe.cz/images/CONFERENCE_PROCEEDINGS.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Current Methods of Data Gathering by Automated Systems in Assisted Retail

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Knowledge of customers count in any retail store is a must in modern age. It is the main key performance indicator. Most of other indicators are based on this KPI. This paper summarizes current methods of collecting count of customers. It can be done by camera-based counting, specialized counting and security gates, special mobile applications, radio signal measurement, cash-desk systems, customer relationship management systems, installed reporting systems or by employees. This paper also divides stores into clusters by the principle of customer service and suggests best ways for development, easiest or cheapest solutions on how to apply this in new stores.

  • Název v anglickém jazyce

    Current Methods of Data Gathering by Automated Systems in Assisted Retail

  • Popis výsledku anglicky

    Knowledge of customers count in any retail store is a must in modern age. It is the main key performance indicator. Most of other indicators are based on this KPI. This paper summarizes current methods of collecting count of customers. It can be done by camera-based counting, specialized counting and security gates, special mobile applications, radio signal measurement, cash-desk systems, customer relationship management systems, installed reporting systems or by employees. This paper also divides stores into clusters by the principle of customer service and suggests best ways for development, easiest or cheapest solutions on how to apply this in new stores.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of 10th International Scientific Conference - Karviná Ph.D. Conference on Business and Economics

  • ISBN

    978-80-7510-265-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    116-123

  • Název nakladatele

    Slezská univerzita v Opavě

  • Místo vydání

    Opava

  • Místo konání akce

    Karviná

  • Datum konání akce

    1. 11. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000583813800011