Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Maloobchodní trh v ČR a struktura maloobchodních formátů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00114074" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00114074 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Maloobchodní trh v ČR a struktura maloobchodních formátů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá vývojem a strukturou obchodního trhu v České republice se zaměřením na maloobchod. Je zaměřen na měnící se počet moderních maloobchodních formátů v posledních 10 letech a rovněž charakterizuje postavení obchodních společností na českém trhu. V poslední části je diskutována problematika obchodních aliancí, jako jeden ze způsobů zvýšení konkurenceschopnosti malých a středních obchodních firem.

  • Název v anglickém jazyce

    Retail Market in Czech Republic and Structure of Retail Formats

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with a development and structure of the trade market in Czech Republic focused on retail. It is oriented on the number of modern retail formats changing in the last 10 years and it characterizes also position of trade firms on Czech market. In the last part the problem of trade alliances is discussed, as one from method of the competitiveness increasing for small and medium sized trade firms.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Firma a konkurenční prostředí 2007, sekce 5 - Marketing, obchod a cestovní ruch

  • ISBN

    978-80-86633-87-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    181-186

  • Název nakladatele

    MSD, spol. s r.o.

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku