Srovnání technik stanovení hodnoty zákazníka
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F08%3A00124718" target="_blank" >RIV/62156489:43110/08:00124718 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Srovnání technik stanovení hodnoty zákazníka
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá srovnáním jednotlivých technik stanovení hodnoty zákazníka pro firmu. Tato problematika spadá do oblasti řízení vztahů se zákazníky. Stanovení hodnoty zákazníka je důležité pro individuální přístup k jednotlivým zákazníkům. Článek zároveň poukazuje na nedostatky jednotlivých modelů a představuje možnosti jejich nápravy. Upozorňuje také na možnosti využití a výhody nasazení tohoto ukazatele v procesech podniku.
Název v anglickém jazyce
Comparison Techniques of Lifetime Value Assessment
Popis výsledku anglicky
This paper is trying to compare particular techniques of lifetime value assessment for firms. This problematic is part of the customer relations management. Customer value assessment is very important for individual approach to customers. This paper is also trying to point out weak points of each model and suggest their improvement. Also describe possibilities and advantages of lifetime value assessment use in company processes.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Medzinárodné vedecké dni 2008
ISBN
978-80-552-0061-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
1-7
Název nakladatele
SPU Nitra
Místo vydání
Nitra
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—