Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Buying behavior and food consumption in the Czech Republic

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F08%3A00125505" target="_blank" >RIV/62156489:43110/08:00125505 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Buying behavior and food consumption in the Czech Republic

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Autoří analyzují a interpretují data z Českého statistického úředu o spotřebě významných potravin ve formě druhotné analýzy. Snaha byla zachycena v počínání odhadu trendu tak dobře jako dedukce jejich možného dopadu na zdravou kondici jednotlivců. Z uvedené analýzy je zřejmé, že ve významných statistických datech vývoje spotřeby jídla a nápojů v České republice nebyl směrem ke zdravemu životnímu stylu jednoznačný nebo významný během posledních 8 letech.

  • Název v anglickém jazyce

    Buying behavior and food consumption in the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    The authors analyze and interpret the data of the Czech Statistical Office about the consumption of selected foods in the form of secondary analysis. The effort was to take into account the assessment of the trends as well as to deduce their possible impact on the health condition of an individual. From the analyses mentioned it is obvious that in the selected statistical data of the development of food and beverages consumption in the Czech Republic the tendencies towards healthy life style have not been unambiguous or significant within the last eight years.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    VII. International Congress on Public and Nonprofit Marketing

  • ISBN

    978-963-482-873-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    320

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Faculty of Economics and Business Administration, University of Szeged

  • Místo vydání

    Szeged, Kálvária sgt. 1.

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku