Buying behavior and food consumption in the Czech Republic
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F08%3A00125505" target="_blank" >RIV/62156489:43110/08:00125505 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Buying behavior and food consumption in the Czech Republic
Popis výsledku v původním jazyce
Autoří analyzují a interpretují data z Českého statistického úředu o spotřebě významných potravin ve formě druhotné analýzy. Snaha byla zachycena v počínání odhadu trendu tak dobře jako dedukce jejich možného dopadu na zdravou kondici jednotlivců. Z uvedené analýzy je zřejmé, že ve významných statistických datech vývoje spotřeby jídla a nápojů v České republice nebyl směrem ke zdravemu životnímu stylu jednoznačný nebo významný během posledních 8 letech.
Název v anglickém jazyce
Buying behavior and food consumption in the Czech Republic
Popis výsledku anglicky
The authors analyze and interpret the data of the Czech Statistical Office about the consumption of selected foods in the form of secondary analysis. The effort was to take into account the assessment of the trends as well as to deduce their possible impact on the health condition of an individual. From the analyses mentioned it is obvious that in the selected statistical data of the development of food and beverages consumption in the Czech Republic the tendencies towards healthy life style have not been unambiguous or significant within the last eight years.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
VII. International Congress on Public and Nonprofit Marketing
ISBN
978-963-482-873-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
320
Strana od-do
—
Název nakladatele
Faculty of Economics and Business Administration, University of Szeged
Místo vydání
Szeged, Kálvária sgt. 1.
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—