Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Adaptive e-courses based on learning styles recognition

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F09%3A00144514" target="_blank" >RIV/62156489:43110/09:00144514 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Adaptive e-courses based on learning styles recognition

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper describes a problem domain of learning styles adaption within eLearning systems. The ELIS system is considered as a main platform. This system is in-house developed eLearning module of university information system at Mendel University. Nowadays the implementation of learning styles based adaptation is being prepared within this system from theoretical point of view as a part of analyses. The model of basic system functions for running adaptive e-courses is described in this paper as could beimplemented in future. Main components should be teaching model, domain model, user model, adaptation engine and user monitor.

  • Název v anglickém jazyce

    Adaptive e-courses based on learning styles recognition

  • Popis výsledku anglicky

    The paper describes a problem domain of learning styles adaption within eLearning systems. The ELIS system is considered as a main platform. This system is in-house developed eLearning module of university information system at Mendel University. Nowadays the implementation of learning styles based adaptation is being prepared within this system from theoretical point of view as a part of analyses. The model of basic system functions for running adaptive e-courses is described in this paper as could beimplemented in future. Main components should be teaching model, domain model, user model, adaptation engine and user monitor.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    ICL 2009 Proceedings

  • ISBN

    978-3-89958-481-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    International Association of Online Engineering

  • Místo vydání

    Wien

  • Místo konání akce

    Villach/Rakousko

  • Datum konání akce

    1. 1. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku