Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Chování spotřebitele při nakupování mléka z mlékomatu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F11%3A00180507" target="_blank" >RIV/62156489:43110/11:00180507 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Chování spotřebitele při nakupování mléka z mlékomatu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V posledních letech se někteří producenti mléka rozhodli využít automaty jako přímou formu prodeje mléka spotřebiteli. Malí producenti tak částečně řeší nízké výkupní ceny odběratelů a zároveň vytváří přímou vazbu na zákazníka. Tento příspěvek seznamujes vybranými výsledky marketingového šetření, které bylo realizováno v březnu 2011 u vzorku 367 respondentů. Dílčím cílem tohoto šetření bylo poznat spotřební chování při koupi mléka z automatů. Příspěvek seznamuje s postoji spotřebitelů k automatům na mléko a důvody, které vedou konzumenta k využívání tohoto způsobu nákupu.

  • Název v anglickém jazyce

    Consumer behavior when purchasing milk from milk machine

  • Popis výsledku anglicky

    In recent years, dairy producers decided to use milk machine as a form of direct sales of milk to consumers. Small producers use this machines because purchasers pay them low price for milk. It also helps them to make a direct link to the consumers. Thispaper introduces selected results of a marketing survey, which was implemented in March 2011 for a sample of 367 respondents. A partial goal of this investigation was to determine consumer behavior when purchasing milk from vending machines. The articleintroduces consumer attitudes to milk from machines and the reasons that lead consumers to use this method of purchase.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků IV. Mezinárodní vědecké konference doktorandů a mladých vědeckých pracovníků

  • ISBN

    978-80-7248-620-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    53-60

  • Název nakladatele

    Slezská univerzita v Opavě

  • Místo vydání

    Opava

  • Místo konání akce

    Karviná

  • Datum konání akce

    4. 11. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku