Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Právo a metody přímého marketingu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F11%3A00181613" target="_blank" >RIV/62156489:43110/11:00181613 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Právo a metody přímého marketingu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Součástí marketingového mixu je i propagace (Promotion) a tedy tzv. komunikační mix, sestávající se z reklamy, podpory prodeje, public relations, osobního prodeje a přímého (direct) marketingu. Lze konstatovat, že právo stanoví hranice všech těchto jednotlivých složek komunikačního mixu. V následujícím příspěvku se však zaměřím pouze na metody přímého marketingu a pokusím o zkoumání tohoto "cílevědomého působení na nákupní a spotřební chování zákazníků" z pohledu platného českého práva. Cílem bude uvéstpřehled právních limitů, které jednotlivým marketingovým praktikám v oblasti přímého marketingu stanoví české právo.

  • Název v anglickém jazyce

    LAW AND METHODS OF DIRECT MARKETING

  • Popis výsledku anglicky

    Promotion constitutes part of the marketing mix which consists of advertising, sales support, public relations, personal sale and direct marketing. It may be stated that the law delimits boundaries to all these elements of the communication mix. In the following contribution I will only focus on the methods of direct marketing and I intend to investigate the "purposeful appeal to purchase and consumer behaviour of clients" as viewed by the present Czech law. My target is to list legal limits institutedin the sphere of direct marketing for the individual marketing practices by the Czech law.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AG - Právní vědy

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Interakce ekonomiky a práva

  • ISBN

    978-80-7418-129-0

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    82-90

  • Počet stran knihy

    158

  • Název nakladatele

    KEY Publishing s.r.o.

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Kód UT WoS kapitoly