Právo a metody přímého marketingu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F11%3A00181613" target="_blank" >RIV/62156489:43110/11:00181613 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Právo a metody přímého marketingu
Popis výsledku v původním jazyce
Součástí marketingového mixu je i propagace (Promotion) a tedy tzv. komunikační mix, sestávající se z reklamy, podpory prodeje, public relations, osobního prodeje a přímého (direct) marketingu. Lze konstatovat, že právo stanoví hranice všech těchto jednotlivých složek komunikačního mixu. V následujícím příspěvku se však zaměřím pouze na metody přímého marketingu a pokusím o zkoumání tohoto "cílevědomého působení na nákupní a spotřební chování zákazníků" z pohledu platného českého práva. Cílem bude uvéstpřehled právních limitů, které jednotlivým marketingovým praktikám v oblasti přímého marketingu stanoví české právo.
Název v anglickém jazyce
LAW AND METHODS OF DIRECT MARKETING
Popis výsledku anglicky
Promotion constitutes part of the marketing mix which consists of advertising, sales support, public relations, personal sale and direct marketing. It may be stated that the law delimits boundaries to all these elements of the communication mix. In the following contribution I will only focus on the methods of direct marketing and I intend to investigate the "purposeful appeal to purchase and consumer behaviour of clients" as viewed by the present Czech law. My target is to list legal limits institutedin the sphere of direct marketing for the individual marketing practices by the Czech law.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AG - Právní vědy
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Interakce ekonomiky a práva
ISBN
978-80-7418-129-0
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
82-90
Počet stran knihy
158
Název nakladatele
KEY Publishing s.r.o.
Místo vydání
Ostrava
Kód UT WoS kapitoly
—