Preference regionálních potravinářských produktů v České republice a na Slovensku
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F11%3A00182417" target="_blank" >RIV/62156489:43110/11:00182417 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Preference regionálních potravinářských produktů v České republice a na Slovensku
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek prezentuje dílčí výsledky výzkumu zaměřeného na preference spotřebitelů při nákupu potravin ve vybraných zemích. Zaměřuje se na oblast regionálních výrobků a spotřebitelských preferencí ve vztahu k zemi původu potravin. Dotazníkové šetření proběhlo v období od října 2010 do ledna 2011 pro Českou republiku a od října 2010 do července 2011 pro Slovensko. Pro sběr dat byl vyvinut dotazníkový systém ReLa, vyvinutý Ústavem marketingu a obchodu Provozně ekonomické fakulty Mendelovy univerzity v Brně. Data byla zpracována s využitím statistického softwaru Statistica, v. 8.
Název v anglickém jazyce
Preferences of regional grocery products in the Czech Republic and Slovaki
Popis výsledku anglicky
The paper presents partial results of research on consumer preferences when shopping food in selected countries. It focused on the area of regional products and consumer preferences in relation to the country origin of food. The questionnaire survey wasconducted within the period from October 2010 to January 2011 on a sample of 3767 respondents from the Czech Republic and from October 2010 to July 2011 on a sample of 1089 respondents from the Slovak Republic. For the data collection, a questionnaire system ReLa, developed by the Department of Marketing and Trade at Business and Faculty of Business and Economics of Mendel University in Brno. Data was processed with use of statistical software Statistica, v. 8.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Špecifiká regionálneho a neziskového marketingu
ISBN
978-80-8105-333-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
206-209
Název nakladatele
Fakulta masmediálnej komunikácie, Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnav
Místo vydání
Trnava, Slovensko
Místo konání akce
Trnava
Datum konání akce
1. 1. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—