Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Preference regionálních potravinářských produktů v České republice a na Slovensku

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F11%3A00182417" target="_blank" >RIV/62156489:43110/11:00182417 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Preference regionálních potravinářských produktů v České republice a na Slovensku

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek prezentuje dílčí výsledky výzkumu zaměřeného na preference spotřebitelů při nákupu potravin ve vybraných zemích. Zaměřuje se na oblast regionálních výrobků a spotřebitelských preferencí ve vztahu k zemi původu potravin. Dotazníkové šetření proběhlo v období od října 2010 do ledna 2011 pro Českou republiku a od října 2010 do července 2011 pro Slovensko. Pro sběr dat byl vyvinut dotazníkový systém ReLa, vyvinutý Ústavem marketingu a obchodu Provozně ekonomické fakulty Mendelovy univerzity v Brně. Data byla zpracována s využitím statistického softwaru Statistica, v. 8.

  • Název v anglickém jazyce

    Preferences of regional grocery products in the Czech Republic and Slovaki

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents partial results of research on consumer preferences when shopping food in selected countries. It focused on the area of regional products and consumer preferences in relation to the country origin of food. The questionnaire survey wasconducted within the period from October 2010 to January 2011 on a sample of 3767 respondents from the Czech Republic and from October 2010 to July 2011 on a sample of 1089 respondents from the Slovak Republic. For the data collection, a questionnaire system ReLa, developed by the Department of Marketing and Trade at Business and Faculty of Business and Economics of Mendel University in Brno. Data was processed with use of statistical software Statistica, v. 8.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Špecifiká regionálneho a neziskového marketingu

  • ISBN

    978-80-8105-333-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    206-209

  • Název nakladatele

    Fakulta masmediálnej komunikácie, Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnav

  • Místo vydání

    Trnava, Slovensko

  • Místo konání akce

    Trnava

  • Datum konání akce

    1. 1. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku