Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Nákupní chování obyvatel České republiky v procesech integrace a globalizace

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F11%3A00184400" target="_blank" >RIV/62156489:43110/11:00184400 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Nákupní chování obyvatel České republiky v procesech integrace a globalizace

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Český maloobchodní trh prošel v posledních dvou desetiletích značným vývo-jem. Změnily se a nadále se vyvíjejí i preference českých spotřebitelů. Výzkumné agentury se snaží firmám vycházet vstříc nabídkou svých segmentací a typologií. Ve většině případůse však jedná o obecné přístupy, aby využití těchto typologií bylo co nejširší. Ústav marketingu a obchodu PEF MENDELU se již po řadu let zabývá při svém výzkumu problematikou chování spotřebitelů, zvláště pak oblastí trhu potravin. Cílem tohoto textu bylo seznámit s vybranými výsledky výzkumu zaměřeného na poznání preferencí spotřebitelů v České republice při nákupu potravin a faktorů, které je při nákupu těchto produktů ovlivňují. Zaměří se i na vyhodnocení příjmové situace českých obyvatel, jak to umožnila data do-stupná z databáze EU-SILC (The European Union Statistics on Income and Living Conditions). K analýze příjmů domácností jsou použity především následující ukazatele a metodické postupy: deskriptivní statistika, decilové příj

  • Název v anglickém jazyce

    Shopping behavior of inhabitants of Czech Republic in processess of integration and globalization

  • Popis výsledku anglicky

    Czech retail market has undergone considerable development in the last two decades. Also the preferences of Czech consumers have changed. Research agencies try to provide businesses with their segmentations and typologies. In most cases, however, their goal is to provide typologies that allow general application. Department of Marketing and Trade at FBE MENDELU has engaged in consumer behavior research issues for number of years, especially the areas of the food market. The aim of this text is to make available selected results of research aimed at understanding consumer preferences in the Czech Republic when shopping for food and the factors that have an impact on the process. It will also focus on evaluation of the income situation of the Czech population, as it was enabled thanks to the EU-SILC (The European Union Statistics on Income and Living Conditions) database. The analyses of household income focused on the following metrics and methodologies: descriptive statistics, income d

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7375-576-8

  • Počet stran knihy

    64

  • Název nakladatele

    Mendelova univerzita v Brně

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS knihy