Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Usage of cluster analysis in consumer behavior research

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F12%3A00190214" target="_blank" >RIV/62156489:43110/12:00190214 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Usage of cluster analysis in consumer behavior research

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This article discusses a case study that deals with the application of clustering methods in data mining research in consumer behavior in the food market. The data obtained questionnaire survey of the Institute of Marketing and Trade of Faculty of Business and Economics of Mendel University in Brno are applied to different types of cluster analysis algorithms to find market segments. The aim of this study is to identify the possibilities of these methods in the issues and describe their suitability or unsuitability for solving such problems.

  • Název v anglickém jazyce

    Usage of cluster analysis in consumer behavior research

  • Popis výsledku anglicky

    This article discusses a case study that deals with the application of clustering methods in data mining research in consumer behavior in the food market. The data obtained questionnaire survey of the Institute of Marketing and Trade of Faculty of Business and Economics of Mendel University in Brno are applied to different types of cluster analysis algorithms to find market segments. The aim of this study is to identify the possibilities of these methods in the issues and describe their suitability or unsuitability for solving such problems.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the 12th WSEAS International Conference on APPLIED INFORMATICS AND COMMUNICATIONS (AIC '12)

  • ISBN

    978-1-61804-113-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    172-177

  • Název nakladatele

    WSEAS Press

  • Místo vydání

    Istanbul, Turkey

  • Místo konání akce

    Istanbul, Turkey

  • Datum konání akce

    1. 1. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku