Reklamní podpora a celebrity
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F12%3A00193455" target="_blank" >RIV/62156489:43110/12:00193455 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Reklamní podpora a celebrity
Popis výsledku v původním jazyce
V současnosti vynakládají firmy miliony aby získaly známé celebrity, které by propagovaly jejich produkty. Řada kritiků považuje tyto peníze a vyhozené oknem a promrhané. Je podpora celebritami vhodný a efektivní reklamí formát či nikoliv? Autor analyzuje výsledky řady výzkumů v této oblasti a popisuje základní teorie, které se tímto fenoménem zabývají, které vysvětlují jak podpora celebritami funguje a rovnět předestírá důležité faktory, které ovlivňují zásadním způsobem tento formát reklamního působení.
Název v anglickém jazyce
Endorsement and celebrities
Popis výsledku anglicky
Nowadays firms spend millions to sign up celebrities to endorse their products. That is why many critics bemoan the money as wasted and dissipated. Is celebrity endorsement effective format of advertising or not? Author analyzed results of some researchin the article and described theories which explain how endorsement works and some important factors which influence effectiveness of this format of advertising.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Marketing & komunikace
ISSN
1211-5622
e-ISSN
—
Svazek periodika
—
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
6-8
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—