Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Reklamní podpora a celebrity

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F12%3A00193455" target="_blank" >RIV/62156489:43110/12:00193455 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Reklamní podpora a celebrity

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V současnosti vynakládají firmy miliony aby získaly známé celebrity, které by propagovaly jejich produkty. Řada kritiků považuje tyto peníze a vyhozené oknem a promrhané. Je podpora celebritami vhodný a efektivní reklamí formát či nikoliv? Autor analyzuje výsledky řady výzkumů v této oblasti a popisuje základní teorie, které se tímto fenoménem zabývají, které vysvětlují jak podpora celebritami funguje a rovnět předestírá důležité faktory, které ovlivňují zásadním způsobem tento formát reklamního působení.

  • Název v anglickém jazyce

    Endorsement and celebrities

  • Popis výsledku anglicky

    Nowadays firms spend millions to sign up celebrities to endorse their products. That is why many critics bemoan the money as wasted and dissipated. Is celebrity endorsement effective format of advertising or not? Author analyzed results of some researchin the article and described theories which explain how endorsement works and some important factors which influence effectiveness of this format of advertising.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Marketing & komunikace

  • ISSN

    1211-5622

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

    6-8

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus