Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Efektivní využití médií v prezentaci manažerských předmětů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F14%3A00214192" target="_blank" >RIV/62156489:43110/14:00214192 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Efektivní využití médií v prezentaci manažerských předmětů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento příspěvek se zabývá efektivností využívaných médií při prezentování manažerských předmětů. Podle průzkumu provedeného mezi studenty předmětu Manažerské dovednosti na Provozně ekonomické fakultě Mendelovy univerzity v Brně je nejefektivnější formouprezentování kombinace několika médií, například Power pointové prezentace a tabule. Aby prezentující své posluchače zaujal již z počátku, kdy je také jejich pozornost nejvyšší, měl by výklad začít šokující informací, překvapením, popřípadě vtipem a v průběhu prezentování využívat aktivizační prvky výuky.

  • Název v anglickém jazyce

    Effective use of mediums in managerial subjects presentation

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with the effectiveness of media used by presenting managerial subjects. According to the results of the research among the students of the subject Managerial Skills at the Faculty of Business and Economics, Mendel university in Brno, themost effective form of presenting is the combination of media, for example Power point and a blackboard. To engage the attention of the audience, the speaker should start the presentation with shocking information, surprise or a joke and during the presentation activation methods of teaching should be used.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Hradecké ekonomické dny 2014.

  • ISBN

    978-80-7435-366-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    212-218

  • Název nakladatele

    Gaudeamus

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    1. 1. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku