Efektivní využití médií v prezentaci manažerských předmětů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F14%3A00214192" target="_blank" >RIV/62156489:43110/14:00214192 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Efektivní využití médií v prezentaci manažerských předmětů
Popis výsledku v původním jazyce
Tento příspěvek se zabývá efektivností využívaných médií při prezentování manažerských předmětů. Podle průzkumu provedeného mezi studenty předmětu Manažerské dovednosti na Provozně ekonomické fakultě Mendelovy univerzity v Brně je nejefektivnější formouprezentování kombinace několika médií, například Power pointové prezentace a tabule. Aby prezentující své posluchače zaujal již z počátku, kdy je také jejich pozornost nejvyšší, měl by výklad začít šokující informací, překvapením, popřípadě vtipem a v průběhu prezentování využívat aktivizační prvky výuky.
Název v anglickém jazyce
Effective use of mediums in managerial subjects presentation
Popis výsledku anglicky
This paper deals with the effectiveness of media used by presenting managerial subjects. According to the results of the research among the students of the subject Managerial Skills at the Faculty of Business and Economics, Mendel university in Brno, themost effective form of presenting is the combination of media, for example Power point and a blackboard. To engage the attention of the audience, the speaker should start the presentation with shocking information, surprise or a joke and during the presentation activation methods of teaching should be used.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Hradecké ekonomické dny 2014.
ISBN
978-80-7435-366-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
212-218
Název nakladatele
Gaudeamus
Místo vydání
Hradec Králové
Místo konání akce
Hradec Králové
Datum konání akce
1. 1. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—