Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Satisfaction as a Determinant of Customer Loyalty Towards Mobile Communication

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F14%3A00230547" target="_blank" >RIV/62156489:43110/14:00230547 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.11118/actaun201462061363" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.11118/actaun201462061363</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.11118/actaun201462061363" target="_blank" >10.11118/actaun201462061363</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Satisfaction as a Determinant of Customer Loyalty Towards Mobile Communication

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Modern business, characterized by growing user expectations and intense competitive relationships requires companies to survey customer satisfaction in a continuous manner. Customer satisfaction increases loyalty, fosters repurchase intention, enhances positive reaction and reduces the number of complaints. Customer satisfaction survey on regular basis is one of the prerequisites for creating adequate offer that meets customers' expectations and ensures their long-term loyalty. Namely, loyalty as a long-term preference for the company's products and services assumes customer who is willing and able to maintain interact with the brand offered by the company. Essentially, brand loyalty implies that the customer, based on the information and his beliefs,prefers the brand that is superior to the others. The main objective of this paper is to examine the level of customer satisfaction with specific aspects of services provided by mobile operators in the Montenegrin mobile communications ma

  • Název v anglickém jazyce

    Satisfaction as a Determinant of Customer Loyalty Towards Mobile Communication

  • Popis výsledku anglicky

    Modern business, characterized by growing user expectations and intense competitive relationships requires companies to survey customer satisfaction in a continuous manner. Customer satisfaction increases loyalty, fosters repurchase intention, enhances positive reaction and reduces the number of complaints. Customer satisfaction survey on regular basis is one of the prerequisites for creating adequate offer that meets customers' expectations and ensures their long-term loyalty. Namely, loyalty as a long-term preference for the company's products and services assumes customer who is willing and able to maintain interact with the brand offered by the company. Essentially, brand loyalty implies that the customer, based on the information and his beliefs,prefers the brand that is superior to the others. The main objective of this paper is to examine the level of customer satisfaction with specific aspects of services provided by mobile operators in the Montenegrin mobile communications ma

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis

  • ISSN

    1211-8516

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    62

  • Číslo periodika v rámci svazku

    6

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    1363-1371

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus