Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The impact of e-learning to score in the exam in EMM course

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F14%3A00232189" target="_blank" >RIV/62156489:43110/14:00232189 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The impact of e-learning to score in the exam in EMM course

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The aim of this paper is to investigate whether there is a difference between the study results of students using e-learning support and those who do not. Questions have been raised by several authors on how to contribute to improvement in the quality and efficiency of education in a compulsory course such as Economic Mathematical Methods (EMM) at the Faculty of Business and Economics, Mendel University in Brno. First of all, the authors would like to provide effective e-learning support for students inpart-time form of study, whose range of hours has dropped to 16 (in full-time form of study is 52 hours). E-learning support has two aspects: solved examples regarding topics in the course as well as computer programs designed for practising the methods. The programs were developed to match the practices used in the lessons. The goal was to encourage students' interest in mastering their chosen methods in their studies. In case of difficulties, so the user can clearly determine whether

  • Název v anglickém jazyce

    The impact of e-learning to score in the exam in EMM course

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this paper is to investigate whether there is a difference between the study results of students using e-learning support and those who do not. Questions have been raised by several authors on how to contribute to improvement in the quality and efficiency of education in a compulsory course such as Economic Mathematical Methods (EMM) at the Faculty of Business and Economics, Mendel University in Brno. First of all, the authors would like to provide effective e-learning support for students inpart-time form of study, whose range of hours has dropped to 16 (in full-time form of study is 52 hours). E-learning support has two aspects: solved examples regarding topics in the course as well as computer programs designed for practising the methods. The programs were developed to match the practices used in the lessons. The goal was to encourage students' interest in mastering their chosen methods in their studies. In case of difficulties, so the user can clearly determine whether

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Efficiency and Responsibility in Education 2014

  • ISBN

    978-80-213-2468-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    305-309

  • Název nakladatele

    CULS

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    5. 6. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku