Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Perception of Organic Foods by Young Czech Consumers and Attitudes Towards Them

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F15%3A43906718" target="_blank" >RIV/62156489:43110/15:43906718 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dokbat.utb.cz/2015/wp-content/uploads/2015/04/DOKBAT-2015-Conference-Proceedings.pdf" target="_blank" >http://dokbat.utb.cz/2015/wp-content/uploads/2015/04/DOKBAT-2015-Conference-Proceedings.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Perception of Organic Foods by Young Czech Consumers and Attitudes Towards Them

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper provides findings about perception of organic foods by young Czech consumers, their attitudes towards them and identifies their motivations and barriers to purchase decisions. Primary data were collected via focus groups (n = 24) and questionnaires (n2012 = 400 and n2013 = 366). There are both positive and negative attitudes towards organic foods among young Czechs. Most of the respondents agree with quality and health benefits of organic food as compared to conventional foods.

  • Název v anglickém jazyce

    Perception of Organic Foods by Young Czech Consumers and Attitudes Towards Them

  • Popis výsledku anglicky

    The paper provides findings about perception of organic foods by young Czech consumers, their attitudes towards them and identifies their motivations and barriers to purchase decisions. Primary data were collected via focus groups (n = 24) and questionnaires (n2012 = 400 and n2013 = 366). There are both positive and negative attitudes towards organic foods among young Czechs. Most of the respondents agree with quality and health benefits of organic food as compared to conventional foods.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    DOKBAT 2015 - 11th Annual International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers

  • ISBN

    978-80-7454-475-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    249-255

  • Název nakladatele

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

  • Místo vydání

    Zlín

  • Místo konání akce

    Zlín

  • Datum konání akce

    23. 4. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku