Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Mobile Application for Customers' Reviews Opinion Mining

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F16%3A43909296" target="_blank" >RIV/62156489:43110/16:43909296 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2016.05.511" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2016.05.511</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2016.05.511" target="_blank" >10.1016/j.sbspro.2016.05.511</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Mobile Application for Customers' Reviews Opinion Mining

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Nowadays people often form their opinion about various subjects according to the reviews they read on the Internet. Measuring the quality of products or services is a complicated task based on revealing customers' satisfaction or sentiment. However, having the large amounts of data, it is hardly possible to process it manually and it also takes a long time to read all product reviews. This paper presents the analysis and design of the application for mobile devices that aims at automatic discovery of human feelings hidden in textual messages that customers produce.

  • Název v anglickém jazyce

    Mobile Application for Customers' Reviews Opinion Mining

  • Popis výsledku anglicky

    Nowadays people often form their opinion about various subjects according to the reviews they read on the Internet. Measuring the quality of products or services is a complicated task based on revealing customers' satisfaction or sentiment. However, having the large amounts of data, it is hardly possible to process it manually and it also takes a long time to read all product reviews. This paper presents the analysis and design of the application for mobile devices that aims at automatic discovery of human feelings hidden in textual messages that customers produce.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Procedia - Social and Behavioral Sciences

  • ISBN

  • ISSN

    1877-0428

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    373-381

  • Název nakladatele

    Elsevier Science BV

  • Místo vydání

    Amsterdam

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    10. 3. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000386948700044