Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Web page credibility in the field of e-commerce

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F18%3A43913706" target="_blank" >RIV/62156489:43110/18:43913706 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://pefnet.mendelu.cz/wcd/w-rek-pefnet/pefnet17_fin.pdf" target="_blank" >http://pefnet.mendelu.cz/wcd/w-rek-pefnet/pefnet17_fin.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Web page credibility in the field of e-commerce

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The research deals with the identification of the influence of certain website elements on customers&apos; perceptions of credibility in the field of e-commerce. One of the objectives is to find out if there is any difference between credibility among small and big e-shops, or if social networks and reviews along with online chat can have an impact on web credibility. Three research methods (eye-tracking, in-depth interviews and questionnaires) were used to determine the influence of credibility. In total 30 respondents took part in this research.

  • Název v anglickém jazyce

    Web page credibility in the field of e-commerce

  • Popis výsledku anglicky

    The research deals with the identification of the influence of certain website elements on customers&apos; perceptions of credibility in the field of e-commerce. One of the objectives is to find out if there is any difference between credibility among small and big e-shops, or if social networks and reviews along with online chat can have an impact on web credibility. Three research methods (eye-tracking, in-depth interviews and questionnaires) were used to determine the influence of credibility. In total 30 respondents took part in this research.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    PEFnet 2017: Proceedings

  • ISBN

    978-80-7509-555-8

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    94-103

  • Název nakladatele

    Mendelova univerzita v Brně

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    30. 11. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku