Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Military Versus Civilian University Online Education

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F24%3A43926136" target="_blank" >RIV/62156489:43110/24:43926136 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://doi.org/10.3849/cndcgs.2024.216" target="_blank" >https://doi.org/10.3849/cndcgs.2024.216</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.3849/cndcgs.2024.216" target="_blank" >10.3849/cndcgs.2024.216</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Military Versus Civilian University Online Education

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper compares online teaching during the Covid-19 pandemic at a military and civilian university. It is based on three independent questionnaire surveys in which respondents rated the quality, advantages, and disadvantages of online instruction relative to face-to-face instruction and indicated which type of learning they preferred. The data obtained were processed using the descriptive statistics and the cluster analysis. The results show similar perceptions of the pros and cons of online learning at both types of universities. When evaluating online learning, military students showed similarities only to civilian upper-level students and were more accepting of such learning.

  • Název v anglickém jazyce

    Military Versus Civilian University Online Education

  • Popis výsledku anglicky

    This paper compares online teaching during the Covid-19 pandemic at a military and civilian university. It is based on three independent questionnaire surveys in which respondents rated the quality, advantages, and disadvantages of online instruction relative to face-to-face instruction and indicated which type of learning they preferred. The data obtained were processed using the descriptive statistics and the cluster analysis. The results show similar perceptions of the pros and cons of online learning at both types of universities. When evaluating online learning, military students showed similarities only to civilian upper-level students and were more accepting of such learning.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    10103 - Statistics and probability

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Challenges to National Defence in Contemporary Geopolitical Situation

  • ISBN

  • ISSN

    2669-2023

  • e-ISSN

    2538-8959

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    216-220

  • Název nakladatele

    General Jonas Žemaitis Military Academy of Lithuania

  • Místo vydání

    Vilnius

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    11. 9. 2024

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku