Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Opakované marketingové výzkumy Brna v rámci projektu Partnerství pro místní rozvoj

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43310%2F15%3A43907608" target="_blank" >RIV/62156489:43310/15:43907608 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Opakované marketingové výzkumy Brna v rámci projektu Partnerství pro místní rozvoj

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek přináší některé praktické výsledky a metodologická doporučení z posledního reprezentativního marketingového výzkumu Brna, který se uskutečnil v březnu 2015. Opakoval se již potřetí. Srovnání výsledků z let 2013, 2014 a 2015 ukazuje některé posuny ve výsledcích, stejně jako trvající podobnosti.

  • Název v anglickém jazyce

    Repeated marketing researches in Brno in the frame the Project Partnership for local development

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents some practical results and marketing research methodology recommendations from the latest marketing research conducted in Brno in March 2015. The representative marketing research was repeated exactly a year after. The comparison amongresults 2013, 2014 and 2015 shows some differences and similarities as well.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Marketing Science and Inspirations

  • ISSN

    1338-7944

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    10

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    36-43

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus