Opakované marketingové výzkumy Brna v rámci projektu Partnerství pro místní rozvoj
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43310%2F15%3A43907608" target="_blank" >RIV/62156489:43310/15:43907608 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Opakované marketingové výzkumy Brna v rámci projektu Partnerství pro místní rozvoj
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek přináší některé praktické výsledky a metodologická doporučení z posledního reprezentativního marketingového výzkumu Brna, který se uskutečnil v březnu 2015. Opakoval se již potřetí. Srovnání výsledků z let 2013, 2014 a 2015 ukazuje některé posuny ve výsledcích, stejně jako trvající podobnosti.
Název v anglickém jazyce
Repeated marketing researches in Brno in the frame the Project Partnership for local development
Popis výsledku anglicky
The paper presents some practical results and marketing research methodology recommendations from the latest marketing research conducted in Brno in March 2015. The representative marketing research was repeated exactly a year after. The comparison amongresults 2013, 2014 and 2015 shows some differences and similarities as well.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Marketing Science and Inspirations
ISSN
1338-7944
e-ISSN
—
Svazek periodika
10
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
36-43
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—