Letošní marketingový výzkum Brna v rámci projektu Partnerství pro místní rozvoj
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43310%2F15%3A43909331" target="_blank" >RIV/62156489:43310/15:43909331 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Letošní marketingový výzkum Brna v rámci projektu Partnerství pro místní rozvoj
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek prezentuje některé praktické výsledky a doporučení metodologie marketingového výzkumu z posledního marketingového výzkumu prováděného v Brně v březnu 2015. Původní marketingový výzkum byl opakován přesně rok poté. Srovnání mezi výsledky ukazuje rozdíly stejně jako podobnosti.
Název v anglickém jazyce
This Year's Marketing Research Brno in the Framework of the Project Partnership for Local Development
Popis výsledku anglicky
The paper presents some practical results and marketing research methodology recommendations from the latest marketing research conducted in Brno in March 2015. The representative marketing research was repeated exactly a year after. The comparison among results shows some differences and similarities as well.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Právo a bezpečnost
ISSN
2336-5323
e-ISSN
—
Svazek periodika
2015
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
7-14
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—