Druhý marketingový výzkum Brna v rámci Projektu partnerství pro místní rozvoj
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43310%2F15%3A43907615" target="_blank" >RIV/62156489:43310/15:43907615 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Druhý marketingový výzkum Brna v rámci Projektu partnerství pro místní rozvoj
Popis výsledku v původním jazyce
Článek prezentuje některé praktické výsledky a metodologická doporučení z posledního marketingového výzkumu realizovaného v Brně v březnu 2014. Reprezentativní výzkum byl opakován přesně po roce. Srovnání výsledků z lete 2013 a 2014 upozorňuje na některérozdíly stejně jako na shody.
Název v anglickém jazyce
The second marketing research in Brno in the frame the project Partnership for local development
Popis výsledku anglicky
The artical presents some practical results and marketing research methodology recommendations from the latest marketing research conducted in Brno in March 2014. The representative marketing research was repeated exactly a year after. The comparison among results 2013 and 2014 shows some differences and similarities as well.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Konkurenceschopnost regionů a firem ve sjednocující se Evropě
ISBN
978-80-87472-84-2
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
119-127
Počet stran knihy
168
Název nakladatele
Vysoká škola evropských a regionálních studií
Místo vydání
České Budějovice
Kód UT WoS kapitoly
—