Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Druhý marketingový výzkum Brna v rámci Projektu partnerství pro místní rozvoj

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43310%2F15%3A43907615" target="_blank" >RIV/62156489:43310/15:43907615 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Druhý marketingový výzkum Brna v rámci Projektu partnerství pro místní rozvoj

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek prezentuje některé praktické výsledky a metodologická doporučení z posledního marketingového výzkumu realizovaného v Brně v březnu 2014. Reprezentativní výzkum byl opakován přesně po roce. Srovnání výsledků z lete 2013 a 2014 upozorňuje na některérozdíly stejně jako na shody.

  • Název v anglickém jazyce

    The second marketing research in Brno in the frame the project Partnership for local development

  • Popis výsledku anglicky

    The artical presents some practical results and marketing research methodology recommendations from the latest marketing research conducted in Brno in March 2014. The representative marketing research was repeated exactly a year after. The comparison among results 2013 and 2014 shows some differences and similarities as well.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Konkurenceschopnost regionů a firem ve sjednocující se Evropě

  • ISBN

    978-80-87472-84-2

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    119-127

  • Počet stran knihy

    168

  • Název nakladatele

    Vysoká škola evropských a regionálních studií

  • Místo vydání

    České Budějovice

  • Kód UT WoS kapitoly