Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Destinační management cestovního ruchu vybraných krajů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43310%2F19%3A43915488" target="_blank" >RIV/62156489:43310/19:43915488 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.icabr.com/respo/respo_2018.pdf" target="_blank" >http://www.icabr.com/respo/respo_2018.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Destinační management cestovního ruchu vybraných krajů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem příspěvku je vysvětlení pojmů jako je destinační management, place branding, a konkurenční identita. Place branding v oblasti cestovního ruchu jako součást place brandingu obecně. Příspěvek se bude zabývat konkurenční identitou vybraných regionů, jak se projevují v komunikaci s veřejností a jak region vnímán autorkou (zejména zda má vybraný region v souladu s image a s identitou).

  • Název v anglickém jazyce

    Distance management of tourism of selected regions

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the paper is to explain concepts such as destination management, place branding, and competitive identity. Place branding in the tourism industry is part of the overall placement branding. At the end of the paper, it will outlined the practical part and determined the hypothesis that will later confirmed or refused. It will be dealed mainly with the competitive identity of selected regions as they are in communication with the public and how the author perceives the region.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Region in the development of society 2018: Proceedings of the international scientific conference

  • ISBN

    978-80-7509-658-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    407-417

  • Název nakladatele

    Mendelova univerzita v Brně

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    18. 10. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku