Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Zkoušky CBR a IBI při navrhování zemního tělesa a konstrukčních vrstev dopravních staveb.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43410%2F11%3A00172816" target="_blank" >RIV/62156489:43410/11:00172816 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Zkoušky CBR a IBI při navrhování zemního tělesa a konstrukčních vrstev dopravních staveb.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Téměř všechny dostupné metody pro hodnocení a dimenzování silničních komunikací jsou empirické a spoléhají na jednoduché vstupní parametry, jakým je například hodnota kalifornského poměru únosnosti (CBR) pro podloží, podkladní a konstrukční materiály vrstev vozovek. Ze zkoušky CBR se často odvozují hodnoty modulů, používaných následně pro posouzení vozovky jako vrstevnatého poloprostoru. Mechanismus porušení materiálu při zkoušce CBR však může být různý a proto některé hodnoty CBR a z nich plynoucí korelace není možné srovnávat.

  • Název v anglickém jazyce

    CBR and IBI tests for practices the design od earth body and based layers of the road construction.

  • Popis výsledku anglicky

    Almost all available design method for roads are empirical in nature and rely on simple input parameters such as the value of California bearing ratio (CBR) for the subgrade, subbase and base materials. From the CBR test are often derived values of the modules used subsequently to the pavement evaluation as a layered half-space. The material failure mechanism during the CBR test may be different and therefore some CBR values and the resulting correlations cannot be compared.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TA01020326" target="_blank" >TA01020326: Optimalizace procesu návrhu a realizace vozovek nízkokapacitních komunikací.</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Geotechnické problémy líniových stavieb

  • ISBN

    978-80-227-3504-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    101-108

  • Název nakladatele

    Slovenská technická univerzita v Bratislavě, nakladatelstvo STU

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

    Slovenská technická univerzita v Bratislavě

  • Datum konání akce

    1. 1. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku