Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

RELIABILITY ANALYSIS OF DEFLECTIONS OF CONCRETE PAVEMENT

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43410%2F11%3A00181972" target="_blank" >RIV/62156489:43410/11:00181972 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    španělština

  • Název v původním jazyce

    El análisis de fiabilidad del firme rígido de la calzada enfocando en desplazimientos verticales

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Respetar en un análisis la influencia de las incertidumbres de las magnitudes de entrada que afectan el comportamiento de la estructura del firme rígido de la calzada es posible mediante métodos modernos de simulación numérica. Una muestra del diseno real de la estructura de un firme rígido, utilizada en la práctica para categoría del tráfico pesado, fue sometida al análisis de fiabilidad. El modelo tridimensional (3D) del cálculo de elementos finitos, el que fue utilizado para el análisis de fiabilidad, respetó la no linealidad estructural. A continuación el modelo ofreció la posibilidad de modelar diferente disposición de las juntas de dilatación provistas de pasadores (las barras de unión) y aplicar cualquier tipo de carga térmica tridimensional. Lainteracción entre los segmentos de hormigón del pavimento en las juntas de dilatación y la interacción de estos con otra capa subyacente fue aplicada a través de los elementos de contacto. Fueron modelados cuatro segmentos vecinos dividi

  • Název v anglickém jazyce

    RELIABILITY ANALYSIS OF DEFLECTIONS OF CONCRETE PAVEMENT

  • Popis výsledku anglicky

    To incorporate uncertainties in input variables into the analyses of pavement structures the special numerical simulation techniques are used. To show possibilities of such methods the reliability analysis of deflections of the real concrete pavement isperformed. The computational model of pavement behavior is based on nonlinear Finite Element Method. Four concrete slabs, all other layers and longitudinal and transverse joints are modeled as 3D space. Joints, contact of slabs in joints, contact of concrete slab and subsequent layer, and loading from temperature changes are modeled in detail. Layer thicknesses, mechanical properties of layer material, characteristics of joints, and temperature on both surfaces of concrete slab are supposed to be randomvariables. The modern simulation technique Updated Latin Hypercube Sampling with 20 simulations is used. The results of statistical and sensitivity analysis of deflections in totally 53 points of slab surface are discussed. keyword: conc

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JN - Stavebnictví

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TA01020326" target="_blank" >TA01020326: Optimalizace procesu návrhu a realizace vozovek nízkokapacitních komunikací.</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    IBRACON 2011 2nd International Coference on Best Practices for Concrete Pavements

  • ISBN

    978-0-415-47557-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    1-10

  • Název nakladatele

  • Místo vydání

    Brazil

  • Místo konání akce

    Florianopolis, Brazil

  • Datum konání akce

    1. 1. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku