Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Komunikační dovednosti jako součást kurikula

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43670%2F09%3A00143412" target="_blank" >RIV/62156489:43670/09:00143412 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Komunikační dovednosti jako součást kurikula

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zaobírá fenoménem mezilidské komunikace. Nejdříve se soustředíme na význam komunikace a stručně budeme charakterizovat její druhy. Dále se budeme zabývat komunikací u dětí. Pro porovnání budeme charakterizovat komunikaci u dospělých. Komunikace dospělého je totiž vzorem pro komunikaci dítěte. Lehce se dotkneme úrovně komunikace u dětí se specifickými poruchami učení a chování. Připojíme i konkrétní náměty na činnost, jak komunikaci rozvíjet.

  • Název v anglickém jazyce

    Communication skills as part of the curriculum

  • Popis výsledku anglicky

    The contribution deals with the phenomenon of interpersonal communication. First, we focus on the importance of communication and we will briefly characterize the species. In addition, we will deal with communication in children. For comparison, we willcharacterize the communication in adults. Communication is an adult model for the child's communication. Lightly touch the level of communication in children with specific learning disabilities and behavior. Connect a specific themes for action, as communication develop.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník anotací příspěvků z konference Kurikulum a výuka v proměnách školy

  • ISBN

    978-80-210-4927-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita Brno

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku