Poruchy komunikace u žáků
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43670%2F09%3A00150352" target="_blank" >RIV/62156489:43670/09:00150352 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Poruchy komunikace u žáků
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek pojednává o problematice poruch komunikace u žáků v období povinné školní docházky. Nejprve se zmíníme o významu komunikace pro život jedince. Úroveň komunikačních dovedností je ve velmi úzkém vztahu s úspěšností žáka ve škole. Komunikačně zdatný žák má menší problémy při zvládání školních povinností. To ostatně platí i pro dospělost. Ne vždy je ale komunikace bezproblémová. Komunikační schopnosti mohou být narušeny, mohou se objevit poruchy komunikace. V článku budou zmíněny nejčastější poruchy. Snahou bude také naznačit, jak je možné jednotlivé poruchy zmírnit a jakou roli by mohl mít učitel.
Název v anglickém jazyce
Disorders of communication among pupils
Popis výsledku anglicky
The paper deals with the issue of communication disorders among pupils in the compulsory school attendance. First we mention the importance of communication for the life of the individual. The level of communication skills is a very close relationship with the student's success in school. Communication proficient student has less problems in school management responsibilities. This also applies to adulthood. It is not always troublefree communication. Communication skills can be disturbed, you may appear communication disorders. The article will be mentioned frequently defects. The effort will also indicate how it is possible to reduce the single failure, and what role might be a teacher.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference Aktuální otázky pedagogiky, psychologie a výchovného poradenství V.
ISBN
978-80-7368-766-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
—
Název nakladatele
Pedagogická fakulta Ostravské univerzity
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—