Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Poruchy komunikace u žáků

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43670%2F09%3A00150352" target="_blank" >RIV/62156489:43670/09:00150352 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Poruchy komunikace u žáků

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek pojednává o problematice poruch komunikace u žáků v období povinné školní docházky. Nejprve se zmíníme o významu komunikace pro život jedince. Úroveň komunikačních dovedností je ve velmi úzkém vztahu s úspěšností žáka ve škole. Komunikačně zdatný žák má menší problémy při zvládání školních povinností. To ostatně platí i pro dospělost. Ne vždy je ale komunikace bezproblémová. Komunikační schopnosti mohou být narušeny, mohou se objevit poruchy komunikace. V článku budou zmíněny nejčastější poruchy. Snahou bude také naznačit, jak je možné jednotlivé poruchy zmírnit a jakou roli by mohl mít učitel.

  • Název v anglickém jazyce

    Disorders of communication among pupils

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the issue of communication disorders among pupils in the compulsory school attendance. First we mention the importance of communication for the life of the individual. The level of communication skills is a very close relationship with the student's success in school. Communication proficient student has less problems in school management responsibilities. This also applies to adulthood. It is not always troublefree communication. Communication skills can be disturbed, you may appear communication disorders. The article will be mentioned frequently defects. The effort will also indicate how it is possible to reduce the single failure, and what role might be a teacher.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference Aktuální otázky pedagogiky, psychologie a výchovného poradenství V.

  • ISBN

    978-80-7368-766-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Pedagogická fakulta Ostravské univerzity

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku