Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Dobré komunikační schopnosti jako faktor posilující školní úspěšnost dětí

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43670%2F10%3A00165236" target="_blank" >RIV/62156489:43670/10:00165236 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Dobré komunikační schopnosti jako faktor posilující školní úspěšnost dětí

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek pojednává o problematice komunikačních schopností na počátku školní docházky. Úroveň komunikačních schopností je ve velmi úzkém vztahu s úspěšností či neúspěšností žáka ve škole. Komunikačně dobře vybavený žák má menší problémy při zvládání školních povinností a to hned od počátku školní docházky. V první třídě se stále setkáváme s množstvím řečových poruch. Pokusíme se naznačit, jak je možné jednotlivé poruchy zmírnit a jakou roli by mohl mít učitel.

  • Název v anglickém jazyce

    Good communication skills as a factor in enhancing children's school success

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with problems of communication skills to start school. The level of communication skills is a very close relationship with student success or failure in school. Communication well-equipped student has less problems in coping with schoolwork right from the beginning of the school. In the first class to ever meet with a number of speech disorders. We will try to suggest how to alleviate various disorders and the role could be a teacher.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami

  • ISBN

    978-80-7315-199-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Paido

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku