Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Hodnocení důležitosti kompetencí učitele odborných předmětů a učitele praktického vyučování a odborného výcviku studenty učitelského studijního programu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43670%2F10%3A00165317" target="_blank" >RIV/62156489:43670/10:00165317 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Hodnocení důležitosti kompetencí učitele odborných předmětů a učitele praktického vyučování a odborného výcviku studenty učitelského studijního programu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá dílčími výsledky vědecko-výzkumného projektu "Analýza vzdělávacích potřeb studentů ICV MZLU v Brně vzhledem k možnostem vzdělávací instituce a požadavkům praxe". Primárně se orientuje na subjektivní vnímání důležitosti vybraných součástí kompetence učitele odborných předmětů a učitele praktického vyučování a odborného výcviku a dále na kompetence, které podle subjektivního názoru studentů získají v budoucnosti na významu. Získaná data jsou podrobena komparativní analýze a diskutovánav kontextu analogických výzkumů realizovaných v českém prostředí.

  • Název v anglickém jazyce

    EVALUATION OF THE COMPETENCIES IMPORTANCE FROM THE PERSPECITVE OF TEACHERS OF SPECIALIZED SUBJECTS AND TEACHERS OF PRACITCAL TRAINING BY STUDENTS OF STUDY PROGRAM

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with partial outcomes of scientific-research project "Analysis of educational needs of students on ILL MUAF in Brno regarding the possibilities of educational institution and praxis demand". It is primary oriented on chronognosis of the importance of selected parts of graduate competence of teachers of specialized subjects and teachers of practical education and vocational training and further on competencies, which get higher importance in future. Gained data are remitted to comparativeanalysis and discussed in the context of analogical researches, which were realized in Czech environment.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Teacher Training for Vocational Education in Contemporary Europe

  • ISBN

    978-80-213-2119-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Česká zemědělská univerzita v Praze

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    1. 1. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku