Hodnocení důležitosti kompetencí učitele odborných předmětů a učitele praktického vyučování a odborného výcviku studenty učitelského studijního programu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43670%2F10%3A00165317" target="_blank" >RIV/62156489:43670/10:00165317 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Hodnocení důležitosti kompetencí učitele odborných předmětů a učitele praktického vyučování a odborného výcviku studenty učitelského studijního programu
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá dílčími výsledky vědecko-výzkumného projektu "Analýza vzdělávacích potřeb studentů ICV MZLU v Brně vzhledem k možnostem vzdělávací instituce a požadavkům praxe". Primárně se orientuje na subjektivní vnímání důležitosti vybraných součástí kompetence učitele odborných předmětů a učitele praktického vyučování a odborného výcviku a dále na kompetence, které podle subjektivního názoru studentů získají v budoucnosti na významu. Získaná data jsou podrobena komparativní analýze a diskutovánav kontextu analogických výzkumů realizovaných v českém prostředí.
Název v anglickém jazyce
EVALUATION OF THE COMPETENCIES IMPORTANCE FROM THE PERSPECITVE OF TEACHERS OF SPECIALIZED SUBJECTS AND TEACHERS OF PRACITCAL TRAINING BY STUDENTS OF STUDY PROGRAM
Popis výsledku anglicky
The paper deals with partial outcomes of scientific-research project "Analysis of educational needs of students on ILL MUAF in Brno regarding the possibilities of educational institution and praxis demand". It is primary oriented on chronognosis of the importance of selected parts of graduate competence of teachers of specialized subjects and teachers of practical education and vocational training and further on competencies, which get higher importance in future. Gained data are remitted to comparativeanalysis and discussed in the context of analogical researches, which were realized in Czech environment.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Teacher Training for Vocational Education in Contemporary Europe
ISBN
978-80-213-2119-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
—
Název nakladatele
Česká zemědělská univerzita v Praze
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
1. 1. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—