Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Sociální dopady problematiky poruch učení a chování u adolescentů a dospělých

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43670%2F12%3A00173456" target="_blank" >RIV/62156489:43670/12:00173456 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Sociální dopady problematiky poruch učení a chování u adolescentů a dospělých

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Seznámení se s problematikou specifických poruch učení a chování. Obecně jejich vymezením. Zaměření se na poruchy související s komunikačními dovednostmi -- především dyslexie a sociálními dovednostmi -- specifické poruchy chování (ADHD). Specifické poruchy učení a chování mohou být vnímány jako překážka na cestě ke vzdělání. S tím velmi úzce souvisí horší uplatnění jedinců na trhu práce a následně pak hrozí možnost sociálního vyloučení. Zmíněny budou symptomy poruch učení a chování u adolescentů a dospělých a možnosti práce s těmito jedinci. Konkrétně budou uvedeny rady a metody směřující ke zmírněné obtíží u této věkové kategorie.

  • Název v anglickém jazyce

    Social issues impact learning and behavior disorders in adolescents and adults

  • Popis výsledku anglicky

    Introduction to the issue of specific learning disorders and behavior. In general the delimitation. Focusing on the disorders associated with communication skills - especially dyslexia and social skills - specific behavior disorders (ADHD). Specific learning disabilities and behavior may be perceived as an obstacle on the path to education. With that very closely related to poorer individuals applying to the labor market and consequently there is the possibility of social exclusion. Will be mentioned symptoms of learning disabilities and behavior in adolescents and adults and the possibility of working with these individuals. Specifically, will provide suggestions and methods to alleviate problems in this age category.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník

  • ISBN

    978-80-7395-432-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    64-70

  • Název nakladatele

    Univerzita Pardubice

  • Místo vydání

    Pardubice

  • Místo konání akce

    Pardububice

  • Datum konání akce

    1. 1. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku