Nové role pedagogických pracovníků v odborném školství
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43670%2F13%3A00213191" target="_blank" >RIV/62156489:43670/13:00213191 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Nové role pedagogických pracovníků v odborném školství
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá aktuální problematikou celoživotního profesního vzdělávání pedagogů, jako nezbytné podmínky pro uplatnění na trhu práce. V současné době, kdy vznikají na středních školách Centra celoživotního vzdělávání, je nezbytné rozvíjet u učitelů nové profesní kompetence, související se vzděláváním dospělých. Autorky věnují pozornost především sociálním a sociálně andragogickým kompetencím učitelů středních odborných škol. Teoretická východiska budou konfrontována s empirickým šetřením realizovaným na vysokoškolském ústavu Institutu celoživotního vzdělávání na Mendelově univerzitě v Brně a se zkušenostmi s rozvojem sledovaných kompetencí v rámci bakalářských studijních oborů.
Název v anglickém jazyce
New role of teachers in vocational training
Popis výsledku anglicky
The paper deals with current issues of continuing professional education of teachers, as a necessary condition for the labor market. Currently, when produced in high schools centers of lifelong learning, it is necessary for teachers to develop new professional skills related to adult education. The author pays attention mainly social and socio andragogickým competencies of teachers at secondary vocational schools. Theoretical background will be confronted with empirical investigation implemented at theUniversity Institute of Lifelong Learning Institute at Mendel University in Brno and experience with the development of competencies observed in the Bachelor degree courses.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sociální pedagogika v kontextu životních etap člověka
ISBN
978-80-87182-43-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
772-779
Název nakladatele
Institut mezioborových studií Brno
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—