Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Nové role pedagogických pracovníků v odborném školství

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43670%2F13%3A00213191" target="_blank" >RIV/62156489:43670/13:00213191 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Nové role pedagogických pracovníků v odborném školství

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá aktuální problematikou celoživotního profesního vzdělávání pedagogů, jako nezbytné podmínky pro uplatnění na trhu práce. V současné době, kdy vznikají na středních školách Centra celoživotního vzdělávání, je nezbytné rozvíjet u učitelů nové profesní kompetence, související se vzděláváním dospělých. Autorky věnují pozornost především sociálním a sociálně andragogickým kompetencím učitelů středních odborných škol. Teoretická východiska budou konfrontována s empirickým šetřením realizovaným na vysokoškolském ústavu Institutu celoživotního vzdělávání na Mendelově univerzitě v Brně a se zkušenostmi s rozvojem sledovaných kompetencí v rámci bakalářských studijních oborů.

  • Název v anglickém jazyce

    New role of teachers in vocational training

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with current issues of continuing professional education of teachers, as a necessary condition for the labor market. Currently, when produced in high schools centers of lifelong learning, it is necessary for teachers to develop new professional skills related to adult education. The author pays attention mainly social and socio andragogickým competencies of teachers at secondary vocational schools. Theoretical background will be confronted with empirical investigation implemented at theUniversity Institute of Lifelong Learning Institute at Mendel University in Brno and experience with the development of competencies observed in the Bachelor degree courses.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sociální pedagogika v kontextu životních etap člověka

  • ISBN

    978-80-87182-43-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    772-779

  • Název nakladatele

    Institut mezioborových studií Brno

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku