Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Nový absolvent terciárního vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43670%2F15%3A43907236" target="_blank" >RIV/62156489:43670/15:43907236 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Nový absolvent terciárního vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Předkládaný příspěvek s názvem Nový absolvent terciárního vzdělávání si klade za cíl popsat požadavky na kvalitu vysokoškolského vzdělávání v kontextu strategických dokumentů MŠMT, požadavků vzdělavatelů a aplikační sféry. V úvodní části autorky vymezujíposlání vysokých škol v soudobé společnosti, seznamují se základními cíli vzdělávací politiky České republiky a blíže se věnují vzdělávací činnosti vysokých škol. V další části příspěvku autorky věnují pozornost problematice kvality výuky ve všech jejích aspektech. Zaměřují se především na připravenost akademických pracovníků pro roli vzdělavatele, obsahem výuky a její provázanost s reálnou praxí i diskutovanou úrovní kvality dnešních studentů a absolventů vysokých škol.

  • Název v anglickém jazyce

    The new graduate of tertiary education

  • Popis výsledku anglicky

    The presented paper New Graduate of Tertiary education aims to describe the quality of university education requirements within the context of strategic documents of the Ministry of Education, Youth and Sports - Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy, requirements of educators, and application area. Firstly, the authors define the universities' mission in the contemporary society, introduce the basic objectives of the educational policy in the Czech Republic, and focus on the issues of the educational activities of universities in detail. Additionally, the authors' attention is paid to the quality of teaching in all its aspects. Primarily, they concentrate on the academic staff readiness for the role of educators, teaching content and its interconnection with real experience and discussed level of contemporary students and graduates quality.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference ICOLLE 2015

  • ISBN

    978-80-7509-287-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    312-323

  • Název nakladatele

    Mendelova univerzita v Brně

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Křtiny

  • Datum konání akce

    15. 9. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku