Nový absolvent terciárního vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43670%2F15%3A43907236" target="_blank" >RIV/62156489:43670/15:43907236 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Nový absolvent terciárního vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
Předkládaný příspěvek s názvem Nový absolvent terciárního vzdělávání si klade za cíl popsat požadavky na kvalitu vysokoškolského vzdělávání v kontextu strategických dokumentů MŠMT, požadavků vzdělavatelů a aplikační sféry. V úvodní části autorky vymezujíposlání vysokých škol v soudobé společnosti, seznamují se základními cíli vzdělávací politiky České republiky a blíže se věnují vzdělávací činnosti vysokých škol. V další části příspěvku autorky věnují pozornost problematice kvality výuky ve všech jejích aspektech. Zaměřují se především na připravenost akademických pracovníků pro roli vzdělavatele, obsahem výuky a její provázanost s reálnou praxí i diskutovanou úrovní kvality dnešních studentů a absolventů vysokých škol.
Název v anglickém jazyce
The new graduate of tertiary education
Popis výsledku anglicky
The presented paper New Graduate of Tertiary education aims to describe the quality of university education requirements within the context of strategic documents of the Ministry of Education, Youth and Sports - Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy, requirements of educators, and application area. Firstly, the authors define the universities' mission in the contemporary society, introduce the basic objectives of the educational policy in the Czech Republic, and focus on the issues of the educational activities of universities in detail. Additionally, the authors' attention is paid to the quality of teaching in all its aspects. Primarily, they concentrate on the academic staff readiness for the role of educators, teaching content and its interconnection with real experience and discussed level of contemporary students and graduates quality.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference ICOLLE 2015
ISBN
978-80-7509-287-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
312-323
Název nakladatele
Mendelova univerzita v Brně
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Křtiny
Datum konání akce
15. 9. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—