Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Měkké dovednosti u učitelů odborného výcviku

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43670%2F18%3A43913939" target="_blank" >RIV/62156489:43670/18:43913939 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Měkké dovednosti u učitelů odborného výcviku

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V předkládané teoretické studii se autorky zaměřují na význam osvojení si měkkých dovedností v rámci vzdělávacího procesu. Při zpracování kladou důraz na vzdělávání na středních odborných školách, především se však jejich pozornost obrací k učitelům odborného výcviku. Záměrem bylo upozornit na dosud opomíjenou problematiku, která se významně podílí na schopnosti uplatnit se na současném trhu práce. Východiskem pro zpracování byl popis měkkých dovedností podle Národní soustavy povolání z obecného pohledu a následné zamyšlení nad propojeností kompetencí souvisejících s měkkými dovednostmi, jak je opět definuje Národní soustava povolání s popisem přímo určených měkkých dovedností pro učitele odborného výcviku. Tento příspěvek je zpracován jako úvodní studie v souvislosti s připravovaným výzkumem, který se bude zabývat popisovaným tématem.

  • Název v anglickém jazyce

    Soft skills for vocational training teachers

  • Popis výsledku anglicky

    In the presented theoretical study, the authors focus on the importance of acquiring soft skills within the educational process. This study is formulated with emphasis on education at secondary vocational schools, especially the authors attention is focused on vocational training teachers. The aim was to draw attention to the previously neglected issue, which significantly contributes to the ability to be successful in the current labor market. The starting point for the elaboration was the description of soft skills according to the National System of Occupation from a general point of view and the subsequent reflection on the interconnection of competencies related to soft skills, as defined again by the National System of Occupations with a description of the soft skills especially meant for Vocational Training Teachers. This paper is prepared as an initial study in the context of the upcoming research that will address the described topic.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník z mezinárodní konference ICOLLE 2018

  • ISBN

    978-80-7509-569-5

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    32-45

  • Název nakladatele

    Mendelova univerzita v Brně

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Křtiny

  • Datum konání akce

    18. 9. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku