Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Motivation of teachers to increase their professional performance

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43670%2F21%3A43920925" target="_blank" >RIV/62156489:43670/21:43920925 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Motivácia učiteľov k zvyšovaniu ich profesijnej výkonnosti

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Byť vzorovou pedagogickou a zároveň aj psychologickou osobnosťou býva naozaj veľmi náročné, najmä v súčasných hektických podmienkach. Učiteľ sa často dostáva do siete otázok, na ktoré nenachádza odpoveď a to ho potom vedie do stavu útlmu, začne strácať sebadôveru, postupne aj sebavedomie a hlavne stráca chuť riešiť stále opakujúce sa problémy. Cieľom tohto článku je vytvoriť také motivačné stimuly, ktoré ukážu unaveným učiteľom cestu k zotrvaniu v tejto profesii, respektíve, ktoré im ukážu cestu, ako a prečo túto profesiu neopúšťať. Motivácia, sebapoznanie, stres, vyhorenie sú základné faktory, s ktorými by mal každý učiteľ vedieť pracovať, čo sa pozitívne prejaví v jeho budúcich interakciách.

  • Název v anglickém jazyce

    Motivation of teachers to increase their professional performance

  • Popis výsledku anglicky

    In today&apos;s conditions, it is very difficult to be a role model of pedagogical and psychological personality. The teachers solve many questions that they cannot find the answers to. Then they lose self-confidence, self-esteem, and the desire to solve problems which leads them to a decline. The aim of the article is to create motivations that will show tired teachers the way to continue in this profession and not leave. Motivation, self-knowledge, stress, and burnout are the basic factors that every teacher should be able to work with.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50101 - Psychology (including human - machine relations)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Andragogické štúdie 2021

  • ISBN

    978-80-557-1893-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    113-121

  • Název nakladatele

    Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici

  • Místo vydání

    Banská Bystrica

  • Místo konání akce

    Banská Bystrica

  • Datum konání akce

    4. 11. 2021

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku