Video Recording as a Stimulus for Reflection in Pre-Service EFL Teacher Training
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F09%3A00005666" target="_blank" >RIV/44555601:13430/09:00005666 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Video Recording as a Stimulus for Reflection in Pre-Service EFL Teacher Training
Popis výsledku v původním jazyce
The article discusses the motivating force of self-videoing for self-reflection and teacher development. The author presents a reflective framework that contained five interrelated steps organized in a spiral mode.
Název v anglickém jazyce
Video Recording as a Stimulus for Reflection in Pre-Service EFL Teacher Training
Popis výsledku anglicky
The article discusses the motivating force of self-videoing for self-reflection and teacher development. The author presents a reflective framework that contained five interrelated steps organized in a spiral mode.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
English Teaching Forum
ISSN
1559-663X
e-ISSN
—
Svazek periodika
47
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
US - Spojené státy americké
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—