Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Sebereflexe v kontextu kontinuálního vzdělávání mediátorů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F18%3A43916459" target="_blank" >RIV/62156489:43110/18:43916459 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.pf.upol.cz/fileadmin/userdata/PF/Veda_a_vyzkum/konference/mediace/Mediace_2017_1_1.epub" target="_blank" >https://www.pf.upol.cz/fileadmin/userdata/PF/Veda_a_vyzkum/konference/mediace/Mediace_2017_1_1.epub</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Sebereflexe v kontextu kontinuálního vzdělávání mediátorů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem tohoto příspěvku bylo poukázat na důležitost sebereflexe ve vzdělávání mediátorů a představení vybraných metod sebereflexe, které lze aplikovat v celoživotním seberozvoji mediátorů. Zdůrazněno bylo, že sebereflexe je podstatnou - byť často opomíjenou - složkou sebepoznání i sebevzdělávání; umožňuje nejenom osobnostní, ale také profesní růst. Autorka se podrobněji zaměřila na šest konkrétních metod sebereflexe vhodných pro mediátory: introspekci, sebereflektivní rozhovor a dotazník, videotrénink a audiotrénink, sebereflektivní deník, metodu asociací a volnou kresbu. Diskutovány byly možnosti praktického využití těchto metod i jejich výhody a úskalí.

  • Název v anglickém jazyce

    Self-Reflection in the Context of Continuing Education of Mediators

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this paper is to highlight the importance of self-reflection in the education of mediators and the presentation of selected methods of self-reflection, which can be applied in the lifetime self-development of mediators. Self-reflection is the important - though often neglected - component of self-knowledge and self-education; it enables not only personal but also professional growth. The author focuses in detail on six specific methods of self-reflection suitable for mediators: introspection, self-reflective interview and questionnaire, videotraining and audiotraining, self-reflective diary, method of associations and free drawing. The possibilities of practical use of these methods as well as their advantages and pitfalls are discussed.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50802 - Media and socio-cultural communication

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Mediace 2017: Sborník odborných statí

  • ISBN

    978-80-88266-20-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    23

  • Strana od-do

    "Nestrankovano"

  • Název nakladatele

    Iuridicum Olomoucense, o.p.s.

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    27. 10. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku