Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Sebereflexe žáka v technické výchově na primární škole

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F14%3A33149149" target="_blank" >RIV/61989592:15410/14:33149149 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Sebereflexe žáka v technické výchově na primární škole

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek prezentuje význam sebereflexe žáka řízené učitelem jako nedílnou součást edukačního procesu na primární škole. Problematika je řešena v kontextu technické výchovy a jejích specifik na podkladě aktuálních vzdělávacích trendů v dané oblasti. Záměremčlánku je poukázat na význam sebereflexe žáka ve snaze o možné zkvalitnění edukačního procesu prostřednictvím návodných sebereflektivních položek formulovaných na třech úrovních - kognitivní, behaviorální, afektivní.

  • Název v anglickém jazyce

    Pupil's Self-Reflextion in Technical Education at Primary School

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents the importance of pupil's self-reflection, which is directed by teacher as an integral part of the educational process at primary school. The issue is addressed in the context of technical education and its specificities on the basis of current educational trends. The aim of this paper is to highlight the importance of pupil's self-reflection in an attempt to be the improvement of the educational process through self-reflective items, which are formulated on three levels - cognitive,behavioral, affective.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Trendy ve vzdělávání

  • ISSN

    1805-8949

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    1

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    31-35

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus