Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

LADDER v českém prostředí

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43670%2F23%3A43923521" target="_blank" >RIV/62156489:43670/23:43923521 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://doi.org/10.11118/978-80-7509-922-8-0107" target="_blank" >https://doi.org/10.11118/978-80-7509-922-8-0107</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.11118/978-80-7509-922-8-0107" target="_blank" >10.11118/978-80-7509-922-8-0107</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    LADDER v českém prostředí

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Profese učitele je jednou z nejnáchylnějších k syndromu vyhoření. Příčiny můžeme spatřovat nejen v nenaplněných očekávání začínajících učitelů, ale už i v nejasnosti kompetencí, které by učitelé měli mít. Jedním z nástrojů, jak podpořit pedagogy v přípravě či pedagogy obecně, je LADDER ve spojení s metodou individuálního koučování. Příspěvek zasazuje teoretický rámec syndromu vyhoření u pedagogů a popisuje nástroj LADDER, včetně pilotního výzkumu realizovaného na Mendelově univerzitě v Brně metodou akčního výzkumu. Jelikož se jedná o probíhající výzkum, jsou poskytnuty pouze základní předběžné výsledky.

  • Název v anglickém jazyce

    LADDER in the Czech environment

  • Popis výsledku anglicky

    The teaching profession is one of the most prone to burnout syndrome. The causes can be seen not only in the unfulfilled expectations of beginning teachers, but also in the lack of clarity about the competencies that teachers should have. One of the tools to support pedagogues in preparation or pedagogues in general is LADDER in connection with the method of individual coaching. The paper establishes the theoretical framework of the burnout syndrome among educators and describes the LADDER tool, including pilot research carried out at the Mendel University in Brno using the action research method. As this is ongoing research, only basic preliminary results are provided.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník z mezinárodní konference ICOLLE 2022

  • ISBN

    978-80-7509-922-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    107-111

  • Název nakladatele

    Mendelova univerzita v Brně

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    7. 9. 2022

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku