Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Dotazníkové šetření spotřebitelských zvyklostí na trhu s vínem

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A_____%2F01%3A11500003" target="_blank" >RIV/62156489:_____/01:11500003 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Dotazníkové šetření spotřebitelských zvyklostí na trhu s vínem

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Referát přináší dílčí výsledky výzkumu, který se uskutečnil v roce 1999 a byl zaměřen na zjištění spotřebitelských preferencí obyvatel jižní Moravy při nákupu a spotřebě vína. I když v rámci ČR není průměrná spotřeba vína příliš vysoká, na jižní Moravě je víno již tradičně oblíbeným nápojem. Více oblíbeno je v současnosti víno červené, odrůdová skladba i objem výroby však tomuto trendu zatím neodpovídají. V rámci dotazování bylo zjištěno, že v poslední době se mírně zvětšuje počet zákazníků, kteří nakupující víno ve vinotékách. Také skupina spotřebitelů zaměřených pouze na cenu se zmenšuje ve prospěch zákazníků upřednostňujících kvalitu. Reklama, jako jeden z důležitých faktorů, které nákupní chování mohou výrazně ovlivnit, má v oblasti prodeje vína velké možnosti.

  • Název v anglickém jazyce

    Questionnaire Survey of Customer Behaviour in the Wine Market

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents partial results of a market research that was performed in 1999. Its objective was to analyse preferences of south Moravian consumers on the wine market. In south Moravia wine is traditionally a popular beverage. Red wine is more required but its supply is not adequate. The research revealed that the number of people preferring quality slightly increased. Advertisement, as an important part of communication mix, has not been used in this field so that there are wide possibilities howto influence the market.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    GA - Zemědělská ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2001

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků ze 4. mezinárodní konference Firma a konkurenční prostředí

  • ISBN

    80-7157-534-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    171-177

  • Název nakladatele

    MZLU v Brně, PEF

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    5. 3. 2001

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku