Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využití metod marketingového výzkumu na trhu vína

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A_____%2F02%3A11200016" target="_blank" >RIV/62156489:_____/02:11200016 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Využití metod marketingového výzkumu na trhu vína

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento příspěvek se věnuje otázkám praktické aplikace marketingového výzkumu na problematiku trhu vína. Jsou zjišťovány preference spotřebitelů ve vztahu k vínu a motivy nákupu vína. Výsledky jsou prezentovány.

  • Název v anglickém jazyce

    Application of marketing research methods on the wine market

  • Popis výsledku anglicky

    This report deals with an issue of practical application of marketing research on wine market's problems. The consumers' preferences in terms of wine and inducements to wine purchase were surveyed. The results are presented.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    GA - Zemědělská ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GP402%2F02%2FP059" target="_blank" >GP402/02/P059: Vypracování obecné metodiky pro analýzu odvětví zemědělského a potravinářského průmyslu</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2002

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Firma a konkurenční prostředí - sekce 2. Management v konkurenčním prostředí

  • ISBN

    80-7302-032-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    304-314

  • Název nakladatele

    MZLU v Brně

  • Místo vydání

    PEF MZLU v Brně

  • Místo konání akce

    MZLU v Brně

  • Datum konání akce

    6. 3. 2002

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku