Využití metod marketingového výzkumu na trhu vína
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A_____%2F02%3A11200016" target="_blank" >RIV/62156489:_____/02:11200016 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Využití metod marketingového výzkumu na trhu vína
Popis výsledku v původním jazyce
Tento příspěvek se věnuje otázkám praktické aplikace marketingového výzkumu na problematiku trhu vína. Jsou zjišťovány preference spotřebitelů ve vztahu k vínu a motivy nákupu vína. Výsledky jsou prezentovány.
Název v anglickém jazyce
Application of marketing research methods on the wine market
Popis výsledku anglicky
This report deals with an issue of practical application of marketing research on wine market's problems. The consumers' preferences in terms of wine and inducements to wine purchase were surveyed. The results are presented.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
GA - Zemědělská ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GP402%2F02%2FP059" target="_blank" >GP402/02/P059: Vypracování obecné metodiky pro analýzu odvětví zemědělského a potravinářského průmyslu</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Firma a konkurenční prostředí - sekce 2. Management v konkurenčním prostředí
ISBN
80-7302-032-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
304-314
Název nakladatele
MZLU v Brně
Místo vydání
PEF MZLU v Brně
Místo konání akce
MZLU v Brně
Datum konání akce
6. 3. 2002
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—