Vývojové tendence spotřebitelských zvyklostí na trhu s vínem
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A_____%2F01%3A11500004" target="_blank" >RIV/62156489:_____/01:11500004 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vývojové tendence spotřebitelských zvyklostí na trhu s vínem
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek poukazuje na významnou úlohu pochopení a působení na zákazníka jakožto na klíčový subjekt ovlivňující všechny články a mezičlánky prodeje. Právě velice důležité se jeví všimnout si segmentace zákazníků nakupujících víno z hlediska nákupního chování a právě zde uplatnit správnou komunikační strategii s ním.
Název v anglickém jazyce
Development Tendency of Customer Behaviour in the Wine Market
Popis výsledku anglicky
The article refers to the important role of customer understanding and motivating as the key subject in affecting other trade subject. It is very important to stress a shopping behaviour in the segmentation of customer buying wine and we can take advantage of using the right consumer communication strategy.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
GA - Zemědělská ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2001
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Zborník vedeckých prác z Medzinárodné vedecké dni 2001
ISBN
80-7137-871-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
1747-1751
Název nakladatele
SPU v Nitre
Místo vydání
Nitra
Místo konání akce
Nitra
Datum konání akce
6. 6. 2001
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—