Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza poptávky domácností po vybraných potravinách

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A_____%2F02%3A11100015" target="_blank" >RIV/62156489:_____/02:11100015 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza poptávky domácností po vybraných potravinách

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zabývá analýzou spotřebitelského chování průřezové jihomoravské domácnosti při nákupu masa a masných výrobků, mléka, sýrů, vajec, olejů a tuků. Spotřebitelské chování bylo zkoumáno prostřednictvím základních poptávkových charakteristik Tyto charakteristiky byly zjištěny na základě sestavených a statisticky ověřených lineárních regresních modelů poptávky. Ze základních ukazatelů se provedená poptávková analýza zaměřila na mezní sklon k nákupu, průměrný sklon k nákupu a příjmovou elasticitu poptávkových vztahů

  • Název v anglickém jazyce

    Analysis of Household?s Demand for Chosen Food

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with analysis of consumer behaviour of south Moravian model household on markets for meat and meat products, milk, cheese and eggs, and oil and fats. Values of basic behaviour characteristics of observed household were computed on the base of linear demand model, which was developed and statistically verified by the author. The realised demand analysis was focused on marginal propensity to purchase, average propensity to purchase, and income elasticity of the demands

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GP402%2F02%2FP056" target="_blank" >GP402/02/P056: Výzkum spotřebitelského chování na potravinových trzích v České republice</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2002

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník z mezinárodní vědecké konference -Firma a konkurenční prostředí-

  • ISBN

    80-7302-031-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    180-186

  • Název nakladatele

    PEF MZLU Brno

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    6. 3. 2002

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku