Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výzkum spotřebitelského chování na trhu s masem a masnými výrobky prostřednictvím počítačové simulace

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A_____%2F02%3A11100020" target="_blank" >RIV/62156489:_____/02:11100020 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výzkum spotřebitelského chování na trhu s masem a masnými výrobky prostřednictvím počítačové simulace

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek je věnován analýze spotřebitelského chování na základě databáze získané z počítačové simulace trhu s masem a masnými výrobky. Chování domácností na tomto trhu je hodnoceno prostřednictvím běžných poptávkových charakteristik, jejíž hodnoty jsouurčovány na bázi různých matematických forem modelu průřezové Engelovy individuální poptávky (lineární, hyperbolická, mocninná forma modelu). Mezi hodnocené poptávkové charakteristiky, kterými se tento výzkum zabýval, patřil mezní sklon k výdajům za masoa masné výrobky, průměrný sklon k výdajům za maso a masné výrobky a koeficient příjmové elasticity poptávky po mase a masných výrobcích

  • Název v anglickém jazyce

    Research of Consumer Behaviour on Market for Meat and Meat Products Using Computer Simulation

  • Popis výsledku anglicky

    The article is focused on the analysis of consumer behaviour on the market for meat and meat products. The demand research is based on computer simulation of Czech market for meat and meat products. Household behaviour on the market was evaluated by meanof traditional demand characteristics: marginal and average propensity to expenditures and coefficients of income demand elasticity. These characteristics were computed from linear, hyperbolic and power Engel?s model of individual demand, which author has developed and verified statistically and economically. The comparison of obtained results with analogical values from other domestic and foreign demand analysis revealed the reality of realized computer simulation of the observed market

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GP402%2F02%2FP056" target="_blank" >GP402/02/P056: Výzkum spotřebitelského chování na potravinových trzích v České republice</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2002

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník vědecké konference -Uplatnění mikroekonomických přístupů v hospodářském životě a ve výuce-

  • ISBN

    80-7262-193-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    78-86

  • Název nakladatele

    VŠE-EPH Praha

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    22. 10. 2002

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku