Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketing a jeho role ekonomickém prostředí podniku

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A_____%2F02%3A42100015" target="_blank" >RIV/62156489:_____/02:42100015 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Marketing a jeho role ekonomickém prostředí podniku

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek zpracovává témata související s marketingem a ekonomickým prostředím podniku. Podstata úspěšného podnikání, zpracování strategie firmy. Systémové fungování firmy, vzájemná synergie činností, kontinuita, flexibilita a dynamika marketingových činností, rozhodování v měnící se tržní situaci, porovnání plánů a marketingových aktivit a jejich využití v dalším strategickém rozhodování. Projektování marketingových strategií, koncepce vztahového marketingu. Tvorba tržně orientované logistické strategie k získání konkurenční výhody a zvýšení ziskovosti. Domácí právní a ekonomické prostředí a standardy EU, přeměny trhu, důsledky na obchod a podnikání. Integrační procesy a jejich vliv na rozvoj marketingu a obchodu. Proces globalizace a integrace.

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing and its Role in Economic Environment

  • Popis výsledku anglicky

    Essence of successful enterprising, corporate strategy elaboration. System functioning of the company, mutual synergy of activities, continuity, flexibility and dynamics of marketing activities, decision-making in the changing market situation, comparison of plans and marketing activities and their use in further strategic decision-making. Projects of marketing strategies, concept of relation marketing. Building of market-oriented logistic strategy to win competitive advantages and to increase profitability. Domestic legislative and economic environments and EU standards, market transformations, consequences for trade and enterprising. Processes of integration and their influence on the development of marketing and trade. Process of globalisation and integration.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    GK - Lesnictví

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2002

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    GEMAN 02 -GEneral MANagement-

  • ISBN

    80-86596-10-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    103-113

  • Název nakladatele

    Ing. Petr Mikota, U Bachmače 10, 326 00 Plzeň

  • Místo vydání

    Plzeň

  • Místo konání akce

    Mariánské Lázně

  • Datum konání akce

    26. 9. 2002

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku