Marketing a jeho role ekonomickém prostředí podniku
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A_____%2F02%3A42100015" target="_blank" >RIV/62156489:_____/02:42100015 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketing a jeho role ekonomickém prostředí podniku
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek zpracovává témata související s marketingem a ekonomickým prostředím podniku. Podstata úspěšného podnikání, zpracování strategie firmy. Systémové fungování firmy, vzájemná synergie činností, kontinuita, flexibilita a dynamika marketingových činností, rozhodování v měnící se tržní situaci, porovnání plánů a marketingových aktivit a jejich využití v dalším strategickém rozhodování. Projektování marketingových strategií, koncepce vztahového marketingu. Tvorba tržně orientované logistické strategie k získání konkurenční výhody a zvýšení ziskovosti. Domácí právní a ekonomické prostředí a standardy EU, přeměny trhu, důsledky na obchod a podnikání. Integrační procesy a jejich vliv na rozvoj marketingu a obchodu. Proces globalizace a integrace.
Název v anglickém jazyce
Marketing and its Role in Economic Environment
Popis výsledku anglicky
Essence of successful enterprising, corporate strategy elaboration. System functioning of the company, mutual synergy of activities, continuity, flexibility and dynamics of marketing activities, decision-making in the changing market situation, comparison of plans and marketing activities and their use in further strategic decision-making. Projects of marketing strategies, concept of relation marketing. Building of market-oriented logistic strategy to win competitive advantages and to increase profitability. Domestic legislative and economic environments and EU standards, market transformations, consequences for trade and enterprising. Processes of integration and their influence on the development of marketing and trade. Process of globalisation and integration.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
GK - Lesnictví
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
GEMAN 02 -GEneral MANagement-
ISBN
80-86596-10-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
103-113
Název nakladatele
Ing. Petr Mikota, U Bachmače 10, 326 00 Plzeň
Místo vydání
Plzeň
Místo konání akce
Mariánské Lázně
Datum konání akce
26. 9. 2002
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—