Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Interaktivní metody výuky ve cvičeních předmětu Managementu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A_____%2F03%3A11200035" target="_blank" >RIV/62156489:_____/03:11200035 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Interaktivní metody výuky ve cvičeních předmětu Managementu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek obsahuje názory studentů na využívání případových studií v rámci cvičení předmětu Management. Studenti 2. ročníku denního studia na PEF MZLU v Brně hodnotili, prostřednictvím dotazníku, využívání případových studií ve výuce obecně a pak se vyjadřovali k vybrané případové studii -Podnikání na trhu vína v ČR I.a II.-, která byla pro školní rok 2002/2003 aktualizována a ověřena ve výuce. Názory studentů jsou důležité pro zlepšení obsahu a metod výuky v předmětu Management.

  • Název v anglickém jazyce

    Interactive methods of teaching at the seminars of Management

  • Popis výsledku anglicky

    The paper describes opinions of students on the using of cases at the seminars of management. Students of the 2nd year of full-time studies at FBE MUAF in Brno evaluated, by interrogatory, using of cases in general and then they spoke to the concrete case -Doing business on the wine market in the Czech republic I and II-, which was elaborated for the academic year 2002/03 and used in teaching. Opinions of students are important for improvement of contents and methods of teaching Management.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    GA - Zemědělská ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2003

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Aktuálne problémy manažmentu a marketingu vo výučbe na vysokých školách

  • ISBN

    80-8069-284-X

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    172-176

  • Název nakladatele

    FEM SPU v Nitre

  • Místo vydání

    FEM SPU v Nitre

  • Místo konání akce

    FEM SPU v Nitre, Nitra

  • Datum konání akce

    23. 10. 2003

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku