Teoretické aspekty metodiky tvorby strategie vstupu na český trh
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A_____%2F03%3A11500019" target="_blank" >RIV/62156489:_____/03:11500019 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Teoretické aspekty metodiky tvorby strategie vstupu na český trh
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem příspěvku je presentovat návrh metodiky tvorby strategie vstupu zahraniční firmy na český trh. Navrženou metodiku mohou využít i zahraniční firmy, které již na českém trhu operují a strategii vstupu na český trh hodlají změnit. Na změnu strategie je nahlíženo jako na změnu řízenou, je využito Lewinova modelu řízené změny.
Název v anglickém jazyce
Methodology draft of Czech market entering strategy
Popis výsledku anglicky
The goal of this paper is to present the methodology draft of entering strategy of a new foreign company being established on the Czech marekt. It is also possible to use proposed methodology in case the foreign company is already established on Czech market and intents to change the entering strategy. Strategic change is seen as -managing strategic change- and in this case Lewins model is used.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
GA - Zemědělská ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2003
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis
ISSN
1211-8516
e-ISSN
—
Svazek periodika
LI
Číslo periodika v rámci svazku
6
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
153-162
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—