Customer relationship management
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A_____%2F03%3A11800007" target="_blank" >RIV/62156489:_____/03:11800007 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Customer relationship management
Popis výsledku v původním jazyce
This paper deals with Customer Relationship Management (CRM) as an effective tool of marketing strategy used to ensure maximum information about the needs of clients and their behavior to make it potential to develop closer correlation with them. The article is focused particularly on CRM in the insurance industry.
Název v anglickém jazyce
Customer relationship management
Popis výsledku anglicky
This paper deals with Customer Relationship Management (CRM) as an effective tool of marketing strategy used to ensure maximum information about the needs of clients and their behavior to make it potential to develop closer correlation with them. The article is focused particularly on CRM in the insurance industry.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2003
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník příspěvků ze VI. mezinárodní vědecké konference -Multidimenzionálne aspekty kvality-
ISBN
80-8055-767-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
179-184
Název nakladatele
Univerzita Mateja Bela v Banské Bystrici, Ekonomická fakulta
Místo vydání
Banská Bystica, Slovenská republika
Místo konání akce
Banská Bystrica
Datum konání akce
6. 5. 2003
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—