České masné výrobky v prodejnách zahraničních řetězců
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62157124%3A16270%2F12%3A43871145" target="_blank" >RIV/62157124:16270/12:43871145 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
České masné výrobky v prodejnách zahraničních řetězců
Popis výsledku v původním jazyce
Práce se zabývá zastoupením českých masných výrobků v samoobslužných úsecích vybraných maloobchodních zahraničních sítí prodejen potravin. Porovnává podíl uzenin českého původu k zahraničním produktům, detailněji vyhodnocuje jednotlivé skupiny masných výrobků dle země produkce. Na vybraných kategoriích uzenin analyzuje také průměrné prodejní ceny v souvislosti se zemí původu. Zastoupení českých masných výrobků se pohybovalo od 43 % (síť Lidl) po 94 % (Penny Market). Velký podíl zahraničních produktů tvoří trvanlivé fermentované salámy a klobásy. Průměrné ceny vybraných kategorií masných výrobků jsou pro zahraniční produkty vždy vyšší v porovnání k domácímu zboží.
Název v anglickém jazyce
Czech meat products in foreign detail chains
Popis výsledku anglicky
This paper deals with the portion of Czech meat products in self-service section of selected foreign retail companies. The proportion of meat products of the Czech origin has been compared to the share of the foreign products and the groups of the sausages according to the country of origin has been analysed in details. The average selling price of the selected sausage groups revealed differences between Czech and foreign processors. The share of the Czech meat products ranged from 43 % (Lidl) to 94 % (Penny Market). A large proportion of the foreign products belonged to dry fermented sausages. The average price of meat products of the foreign origin has been always higher compared to the Czech sausages.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
GM - Potravinářství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Maso
ISSN
1210-4086
e-ISSN
—
Svazek periodika
23
Číslo periodika v rámci svazku
6
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
10-16
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—