Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

České masné výrobky v prodejnách zahraničních řetězců

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62157124%3A16270%2F12%3A43871145" target="_blank" >RIV/62157124:16270/12:43871145 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    České masné výrobky v prodejnách zahraničních řetězců

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Práce se zabývá zastoupením českých masných výrobků v samoobslužných úsecích vybraných maloobchodních zahraničních sítí prodejen potravin. Porovnává podíl uzenin českého původu k zahraničním produktům, detailněji vyhodnocuje jednotlivé skupiny masných výrobků dle země produkce. Na vybraných kategoriích uzenin analyzuje také průměrné prodejní ceny v souvislosti se zemí původu. Zastoupení českých masných výrobků se pohybovalo od 43 % (síť Lidl) po 94 % (Penny Market). Velký podíl zahraničních produktů tvoří trvanlivé fermentované salámy a klobásy. Průměrné ceny vybraných kategorií masných výrobků jsou pro zahraniční produkty vždy vyšší v porovnání k domácímu zboží.

  • Název v anglickém jazyce

    Czech meat products in foreign detail chains

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with the portion of Czech meat products in self-service section of selected foreign retail companies. The proportion of meat products of the Czech origin has been compared to the share of the foreign products and the groups of the sausages according to the country of origin has been analysed in details. The average selling price of the selected sausage groups revealed differences between Czech and foreign processors. The share of the Czech meat products ranged from 43 % (Lidl) to 94 % (Penny Market). A large proportion of the foreign products belonged to dry fermented sausages. The average price of meat products of the foreign origin has been always higher compared to the Czech sausages.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    GM - Potravinářství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Maso

  • ISSN

    1210-4086

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    23

  • Číslo periodika v rámci svazku

    6

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    10-16

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus