Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Psychogenetické aspekty didaktiky chemie

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F01%3A6824" target="_blank" >RIV/62690094:18440/01:6824 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Psychogenetické aspekty didaktiky chemie

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Publikace pojednává o psychogenetických aspektech žákova poznávání na příkladech učiva chemie. Jsou diskutovány souvislosti s tzv. pojmovým mapováním, styly učení a informačně-psychologickými zákonitostmi učení.

  • Název v anglickém jazyce

    Psychogenetical Aspects of Chemistry Didactics

  • Popis výsledku anglicky

    The monography describes psychogenetical aspects of pupils thinking at examples of chemistry subject-matter. Are discused links to so-called cognitive mapping, learning styles an information-psychological principles of learning.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2001

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    80-7041-292-5

  • Počet stran knihy

    135

  • Název nakladatele

    Gaudeamus

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Kód UT WoS knihy