Psychogenetické aspekty didaktiky chemie
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F01%3A6824" target="_blank" >RIV/62690094:18440/01:6824 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Psychogenetické aspekty didaktiky chemie
Popis výsledku v původním jazyce
Publikace pojednává o psychogenetických aspektech žákova poznávání na příkladech učiva chemie. Jsou diskutovány souvislosti s tzv. pojmovým mapováním, styly učení a informačně-psychologickými zákonitostmi učení.
Název v anglickém jazyce
Psychogenetical Aspects of Chemistry Didactics
Popis výsledku anglicky
The monography describes psychogenetical aspects of pupils thinking at examples of chemistry subject-matter. Are discused links to so-called cognitive mapping, learning styles an information-psychological principles of learning.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2001
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
80-7041-292-5
Počet stran knihy
135
Název nakladatele
Gaudeamus
Místo vydání
Hradec Králové
Kód UT WoS knihy
—