Monitorování profesních kompetencí učitele v podmínkách informační společnosti.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F04%3A00001513" target="_blank" >RIV/62690094:18440/04:00001513 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Monitorování profesních kompetencí učitele v podmínkách informační společnosti.
Popis výsledku v původním jazyce
Vytváření souboru profesních dovedností a rozvíjení dispozic, kterými má být vybaven učitel pro efektivní výkon svého povolání lze vnímat jako hlavní cíl při jeho dalším vzdělávání. Současné informační technologie vytvářejí předpoklady po méně obvyklé způsoby analýzy výkonu profese (tzv. zprostředkované hospitace umožňované především videotechnikou, kde školní třída plní funkci "vzdálené laboratoře")
Název v anglickém jazyce
Monitoring of Professional Competences of Teacher in Information Society
Popis výsledku anglicky
The creation set of professional skills and development disposition that should become facilities of teacher for efficient performance in profession is possible to perceive as major direction of teacher education. Present ICT create assumptions for making hypotheses of new non-traditional methods of analysis of power profession ("interposition visitations" enabled by AV systems, where classroom is "remote laboratory").
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Technológia vzdělávania
ISSN
1335-003-X
e-ISSN
—
Svazek periodika
12
Číslo periodika v rámci svazku
7
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
8-9
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—