Chemie pro všechny aneb jak inovovat kurikulum všeobecného chemického vzdělávání.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F07%3A00001977" target="_blank" >RIV/62690094:18440/07:00001977 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Chemie pro všechny aneb jak inovovat kurikulum všeobecného chemického vzdělávání.
Popis výsledku v původním jazyce
Aktuální cestou k inovaci všeobecného přírodovědného (včetně chemického) vzdělávání jsou i nové pohledy na diferenciaci či integraci přírodovědných poznatků v učebních plánech (učebních předmětech).
Název v anglickém jazyce
Chemistry for All - How to Innovate the General Chemistry Curriculum.
Popis výsledku anglicky
The actual way toward the innovation of general science (chemistry incl.) education are new views to differentiation or integration of natural sciences in curricula (school subjects).
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F05%2F0188" target="_blank" >GA406/05/0188: Konstruktivismus a jeho aplikace v integrovaném pojetí přírodovědného vzdělávání</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
ChemZi
ISSN
1336-7242
e-ISSN
—
Svazek periodika
3
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
122-123
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—